Poznaj właścicieli CDP
Nasza firma powstała ponad 10 lat temu z inicjatywy osób, dla których profilaktyka uzależnień, przeciwdziałanie przemocy i rozwój kompetencji emocjonalnych to coś więcej niż tylko praca – to misja i życiowe powołanie. Właściciele firmy od samego początku aktywnie angażują się w jej rozwój, łącząc wieloletnie doświadczenie z wizją działania na rzecz społeczności. Co więcej, jeden z właścicieli sam regularnie prowadzi szkolenia, dzięki czemu blisko współpracuje z uczestnikami i zna ich potrzeby z pierwszej ręki. Dzięki ich pasji, zaangażowaniu i ciągłemu doskonaleniu nasza firma z powodzeniem działa od ponad dekady, oferując wysokiej jakości programy i realne wsparcie w trudnych wyzwaniach współczesnego świata.
Grzegorz Kucharczyk
współwłaściciel CDP, koordynator merytoryczny, wiceprezes fundacji CDP
g.kucharczyk@cdp-szkolenia.pl
Dawid Droździkowski
współwłaściciel CDP, prezes fundacji CDP, koordynator merytoryczny, trener
d.drozdzikowski@gmail.com
Odkryj zespół, który jest sercem CDP
Nasz zespół koordynacyjno-sprzedażowy odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu płynności i skuteczności naszych działań. To właśnie oni koordynują organizację zajęć profilaktycznych, dbając o to, aby wszystko było perfekcyjnie przygotowane – od ustalania harmonogramów po kontakt z uczestnikami i współpracownikami. Dzięki ich zaangażowaniu i profesjonalizmowi, możemy z sukcesem realizować naszą misję. Zespół biurowy to osoby z pasją do porządku i współpracy, które każdego dnia pracują nad tym, aby nasze zajęcia przynosiły realną wartość dla ich uczestników.
Łukasz Twardowski
koordynator i specjalista ds. sprzedaży
woj. dolnośląskie, lubuskie, świętokrzyskie, podkarpackie i lubelskie
Daria Niedźwiecka
koordynatorka i specjalistka ds. sprzedaży
woj. wielkopolskie i łódzkie
Łukasz Michałek
koordynator i specjalista ds. sprzedaży
woj. małopolskie, śląskie i opolskie
Marian Kulig
koordynator i specjalista ds. sprzedaży
woj. warmińsko-mazurskie, podlaskie i mazowieckie
Dariusz Groch
koordynator i specjalista ds. sprzedaży
woj. świętokrzyskie
Dawid Drożdż
koordynator i specjalista ds. sprzedaży
woj. mazowieckie
Poznaj biuro – siłę napędową za kulisami
To właśnie dzięki pracy naszych pracowników biurowych możemy realizować nasze działania na najwyższym poziomie. Ten zespół to specjaliści, którzy za kulisami dbają o każdy szczegół. Ich zaangażowanie, precyzja i umiejętność organizacji sprawiają, że nasze zajęcia są dobrze zaplanowane, profesjonalne i skuteczne!